Právny zástupca spoločnosti musí mať prístup k poštovej schránke a obsahu správy, ktorá bola prijatá od štátnych orgánov. Aktivácia schránky si vyžaduje, aby zákonní zástupcovia (konatelia spoločnosti) mali nainštalovaný eID, čítačku a identifikačnú kartu s čipom, až potom sa môžu pripojiť k svojej elektronickej schránke prostredníctvom kódu BOK.
Ak sa právny zástupca nedostane do poštovej schránky a nepotvrdí prijatie v lehote 15 dní, úradný list sa považuje za doručený. Doručená pošta, ktorá sa v tejto lehote nevyriešila, môže mať za následok finančné a právne sankcie.
Zákonný zástupca si už nebude musieť kupovať nový občiansky preukaz, čipovú kartu ani inštalovať softvér, čím odpadne potreba neustále kontrolovať jeho elektronickú schránku.
Naša spoločnosť zabezpečuje dennú kontrolu schránok, elektronické podpisovanie správ, konverziu správ do čitateľnej podoby a následný prenos údajov na vybrané e-mailové adresy. Takto právny zástupca nemusí strácať čas a môže sa plne sústrediť na podnikanie.